Rakan Taulan...

Rahmat Allah.

Dari Jabir r.a katanya, dia mendengar Rasulullah s.a.w bersabda : “Bukan amal seseorang yang memasukkannya ke syurga atau melepaskannya dari neraka, termasuk juga aku, tetapi ialah semata-mata rahmat Allah S.W.T belaka”. (Muslim)

Sabtu, 24 November 2012

Bicara Rawatan Islam..: Kaki dihuni Jin Spesis Ular...

Bismillahirahmanirahim........Assalamualaikum wbt.......

Segala puji bagi Allah yang mencipta alam ini dan pujian ke atas junjungan besar baginda Nabi Muhammad SAW. Pada kali ini hanya berkongsi cerita berdasarkan pengalaman... namun tiada niat lain melainkan hanya menceritakan satu kisah pengalaman rawatan sahaja. Baru baru ini sepasang suami isteri daripada Terengganu telah datang mengunjungi pusat rawatan saya, namun pada masa itu masa dan keadaan tidak mengizinkan oleh kerana sudah lewat malam dan kami dalam keletihan. Walaubagaimanapun wajah sayu yang mengambarkan masalah gangguan telah menarik perhatian saya untuk membantu pasangan itu, tetapi saya memberitahunya hanya boleh buat pemeriksaan sahaja kerana saya ketandusan tenaga untuk melakukan rawatan.

hiasan
Setelah diperiksa isterinya mengalami gangguan pergerakkan kaki yang tidak henti henti. jari kaki sentiasa kembang kuncup, pegelangan kaki sentiasa berpusing pusing.. dan sakit pada bahagian keseluruhan kaki kiri.  Gangguan ini menyebabkan dia berikhtiar cara rawatan Quran setelah beberapa kali ke klinik dan hospital namun tiada apa apa perubahan.

Dalam pada itu saya hanya boleh kongsikan pengalaman tentang penyakit yang di alami itu, gangguan seperti itu biasanya diganggu oleh spesis jin binatang. dan mirip pergerakkannya adalah seperti ular.

Pada keesokan harinya, pada jam 3:00pm saya merawat isterinya. Kaedahnya adalah seperti biasa Ruqyah Asas, kemudian mencari tempat tinggal jin pada kaki berkenaan.Cara mengesan menggunakan bacaan ayatul Soffat 1 - 10 diulang ulang sambil menuding jari ke arah kaki berkenaan tanpa disentuh. Semasa proses ini dijalankan akan berlaku pada satu tempat kakinya akan bergegar, maka di situlah akan saya membacakan berulang ulang sehingga tiada pergerakkan lagi. Proses rawatan mengambil masa hampir 1 jam dan kakinya kembali normal tanpa pergerakkan lagi.

Semua yang berlaku ini adalah dengan  izinNya, apa pun yang menjadikan perangcangan adalah DIA, kita hanya menjadi pelakon dan aturan sahaja, yang menjadi celaru apabila si pelakon tadi tidak mengikut aturan yang ditetapkan. Insyallah tiada kita tanpa DIA.. dan tiada kesembuhan tanpa DIA... BIIZNILLAH..


2 ulasan:

  1. Saya suka mengikuti perkembangan blog ustaz.. Sy harap Ustaz terus menulis. Memberi semangat kepada sy

    BalasPadam
  2. Here are the best sports toto bet on at sports toto
    Our guide to the best online sports betting sites, online sports betting bonuses, free bets, The best betting sites in the UK and Ireland for sporting100 2021.

    BalasPadam