Rakan Taulan...

Rahmat Allah.

Dari Jabir r.a katanya, dia mendengar Rasulullah s.a.w bersabda : “Bukan amal seseorang yang memasukkannya ke syurga atau melepaskannya dari neraka, termasuk juga aku, tetapi ialah semata-mata rahmat Allah S.W.T belaka”. (Muslim)

Ahad, 31 Oktober 2010

"Saya sangka perkara tu biasa je...." ( kisah pesakit yang terkena Sihir Pemisah )



Assalamualaikum

Kisah kali ini adalah mengenai gejala sihir. Pada zaman sekarang sihir berlaku semakin menjadi jadi, tp alhamdulillah serentak daripada itupun perawat islam lahir pun bertambah tambah... terima kasih banyak banyak kepada semua tok guru, atau guru guru yang telah berkongsikan ilmuNya untuk mengetahui cara perawatan dalam islam.. hanya Allah yang membalas jasa mereka.

Ini juga berlaku kepada pasangan suami isteri yang datang dari Batu Pahat, Johor.Sebenarnya kedatangan mereka bertujuan untuk rawatan ibu mereka kerana ada gangguan saka, dan akhirnya dapat dikeluarkan pada hari yang sama. Mereka menyaksikan semasa rawatan dijalankan.Selepas saje rawatan isteri mengadu sakit perut semasa saya bacakan ayatul ruqyah kepada ibunya.. Jadi saya terus scan dia... aduhai masalah dia ni..bisikan hati. Saya terus bertanyakan mengenai simptom mimpi. Semuanya jawwabannya positif.. kenalah rawat juga.

Saya mulakan rawatan keatas isterinya, semasa buat bacaan, dia asyik menangis, dan terbaring.. Suaminya terus merapati dia.. tiba tiba dia bertindak ganas..dan cakap yg bukan2


Isteri : Hei S..... Dulu ko kawan dengan aku tapi kenapa ko kahwin dengan org lain?!! (suara menengking)

Suaminya tercenggang dan cuba mententeramkannya. Belum sempat cakap apapun si isteri yang kerasukan tadi memukul dan terajang suaminya, sehingga terkeluar kata kata,

Isteri : Aku benci pada ko S.... aku bunuh kau! aku bunuh kau! aku bunuh kau!..

Semakin terpingga pinggalah si suami, dan terlalu hairan. Saya terus merapati si suami dan memahamkan keadaan.

Saya : En S..... sebenarnya isteri encik sedang kerasukan, kamu disihir sudah sekian lama. mungkin sejak mula mula kahwin.

Makin berkecamuk fikiran En S...... dalam pada itu dengan spontan terus mengajukan beberapa soalan.

Saya : Ada tak sesekali En S... seperti nak marah pada isteri walaupun ianya masalah kecil?... Ada tak kekadang En S taksuka melihat isteri? Ada tak isteri En S nak marah tak tentu pasal?..

En S  : Ada mmg ada.... tp saya sangka perkara tu biasa je.. yelah kami dua dua bekerja, manalah tau dia tgh penat ke atau susah hati ker... tp saya memang tak sangka yang kami disihir.

Saya teruskan rawatan, hampir 2 jam juga nak selesaikan masalah dia... saya gunakan kaedah

1. Ruqyah
2. Mengambil Barang Sihir
3. Dakwah
4. Tarik Pindah Jin
5. Benteng Pesakit

Selesai rawatan isteri sedar semula, dia kata "apa dah jadi, berselerak tempat ni?"... rupa rupanya sedikit pun dia tidak sedar apa yang dia lakukan.... yang berselerak tu disebabkan dia mengamuk disebabkan jin sihir terlalu agresif...

Sakit kaki dan pinggang suami dah hilang, sama jugalah dengan isteri. Kemudian pasangan ini saya berikan amalan khusus.

Segala yang berlaku atas izinNya... cerita rawatan ini hanya sekadar berkongsi pengalaman dan pengajaran semata mata, bukan atau tidak sama sekali untuk menunjuk nunjuk.

Sekian.

2 ulasan:

  1. terima kasih banyak sudah berbagi,.
    moga sukses selalu.
    jika ingin tau profil saya silahkan kunjungi..
    click this

    BalasPadam
  2. Buat semua benda tu makan masa berapa jam syeikh?

    BalasPadam