Rakan Taulan...

Rahmat Allah.

Dari Jabir r.a katanya, dia mendengar Rasulullah s.a.w bersabda : “Bukan amal seseorang yang memasukkannya ke syurga atau melepaskannya dari neraka, termasuk juga aku, tetapi ialah semata-mata rahmat Allah S.W.T belaka”. (Muslim)

Selasa, 18 Mei 2010

Menjalankan Perniagaan bersama Ibu tercinta ( EKINN RESTORAN & KATERING )




Perniagaan bermula pada tarikh 18 Jun 2006, iaitu tarikh akhir berhenti kerja di sebuah kilang dalam daerah Segamat, Johor. Ibu atau kata lain dipanggil mak yang berasal dari Muar, Johor, mempunyai keturunan darah niaga, dengan itu secara tidak langsung saya tidak ketinggalan terjerumus dalam bidang ini.




Tebar ROTI CANAI.

Kerja yang paling suka saya buat selain dari pada masak atau buat kuih. Bermula dari umur 15 tahun hanya pandai uli tepung sebanyak 15kilo dengan menggunakan tangan sehingga umur 17 tahun, kemudian terus pandai tebar roti tetapi dengan keyakinan yang mantap. Alhamdulillah lah apabila pelanggan kata SEDAP... nak kata apa lagi.... anugerah tu.


                                                                                 
Pekerja EKINN RESTORAN & KATERING...  tp ramai lagi di belakang sana ( kat dapur )          

1 ulasan:

  1. salam hamba nak tanye skit bleh.hamba nak henti keje nak berniaga macam tuan.hamba ade soalan skit.minta no phon untuk saye call.ni nosaye firdaus.0199844733

    BalasPadam