Rakan Taulan...

Rahmat Allah.

Dari Jabir r.a katanya, dia mendengar Rasulullah s.a.w bersabda : “Bukan amal seseorang yang memasukkannya ke syurga atau melepaskannya dari neraka, termasuk juga aku, tetapi ialah semata-mata rahmat Allah S.W.T belaka”. (Muslim)

Rabu, 22 September 2010

Ada juga jin yang terlalu penakut... pengalaman baru

kisah ni berlaku pada 19.09.2010.. iaitu satu keluarga datang dari Kuantan bertujuan untuk merawat suami kerana ada masalah dalaman.. dalaman?? itu kata isterinyer tp saya bagitau isteri dia yang ada masalah..

masa nak mulakan rawatan, seperti biasa sy akan tanyer pesakit beberapa soalan mengenai mimpi kerana mimpi ini adalah ilham dari Allah yang boleh kita tahu tanda pesakit diganggu atau tidak.

Akak pernah mimpi binatang tak?.. habis jer soalan tu dia terus tumbang (pengsan). lama gak nak sedarkan dia.. sebaik jer sedar sy tanyer lagi.. pengsan lagi... sedar jer sy cuba bg air rawatan.. masa tuang air pun dia pengsan lagi...

Lemahnyer.. "Kau berlakun yer" jerit saya... sy terus pegang kepala dan bacakan beberapa ayatul ruqyah... pesakit bingkas bangun menanggis, menjerit, tutup telingga, lari pastu pengsan semula... nak wat cam maner ni?? bisik hati..

mohon ilham dan petunjuk dari Allah, akhirnyer guna tarik serban... dan hantar ker Serambi Madinah... selepas selesai pesakit tak pengsan lagi... kata mangsa dia tak boleh dgr quran dan rasa nak lari sekuat kuat hati.. sbnrnyer dia amat takut... dalam badan pesakit ni telah didiami oleh jin saka.. jadi dia sering pengsan, selepas proses rawatan dah tak pengsan lagi

Segala yang berlaku adalah dengan izinNyer.... wallaAllahualam

Tiada ulasan:

Catat Ulasan