Rakan Taulan...

Rahmat Allah.

Dari Jabir r.a katanya, dia mendengar Rasulullah s.a.w bersabda : “Bukan amal seseorang yang memasukkannya ke syurga atau melepaskannya dari neraka, termasuk juga aku, tetapi ialah semata-mata rahmat Allah S.W.T belaka”. (Muslim)

Ahad, 19 September 2010

Sepasang Warga Emas menangggung derita diganggu 3 ekor Jin Bisu...

Assalamualaikum..wbt

Pertama sekali masih belum terlambat saya nak ucapkan Salam Lebaran & mohon maaf sekiranya ada kesalahan dan kesilapan sama ada zahir dan batin terutama pengunjung blog yg tak seberapa ni... sebenarnya memang tak pandai pun nak create blog ni cuma hentam cromok jer..

Semalam (18.9.10) adalah hari kedua pusat rawatan dibuka. Darul Hikmah hanya beroperasi selang sehari, hari ni buka esok tutup dan hari lusa buka balik lebih kurang cam tu lah.

Saya amat tertarik dengan cerita warga emas ni, jadi saya nak kongsikan bersama mudah mudahan ianya boleh dijadikan ikhtibar dan buka semata mata mengaibkan sesiapa pun kerana Allah mengetahui segalanya..

Warga emas ni adalah pesakit saya yang ke 4, lebih kurang setengah jam baru dapat dirawat kerana semalam ramai pesakit kritikal, jadi mereka hanya menunggu giliran.

Sebaik sajer dipanggil, dapatlah saya lihat kepayahan si suami nak berjalan kerana guna tongkat, si isteri pula terasa sakit dada dan perut, tangan pun tak boleh angkat... Kebiasaan rawatan saya menggunakan teknik racun yang diijazahkan oleh Utz Abdul Majid (AKRINE).. selepas tu sesi RUQYAH... setelah dibaca beberapa ayat badan si isteri mengeletar, goyang nyer terlalu kuat seperti org ketakutan..

Saya cuba berdialog tapi malang nyer mereka mengaku bisu, hanya gaya angguk dan geleng kepala saja. Terdapat 3 ekor jin dalam badan si isteri. Saya masih ingat lagi soalan yang paling suka saya tanya adalah ... "Adakah sakit kaki suami nyer di sebabkan oleh kau... maka jin tadi mengangguk macam tak nak berhenti.. "Aku nak kau tarik semua bisa dan racun yang kau tinggalkan dalam kaki suami nyer kalau tidak dengan izin Allah kau akan mati disembelih" Nampak reaksi pandangan isteri hanya melihat suami jer.. yang lain lain... wallahualam...

Semasa rawatan banyak lah yang dia tak suka seperti cadangan masuk islam, dakwah dan sebagainya. Lebih malang lagi mereka tak nak keluar dari tubuh isterinyer.. Melihat kan masa dah larut malam... tanpa membuang masa teknik ancaman digunakan.

Tp kedegilan mereka terserlah, akhirnyer terpaksa guna teknik sembelih, jin pertama guna ayat Lauanzalna... kemudian sembelih, jin kedua guna azan... kemudian sembelih.. dan jin ketiga saya tak sembelih kerana nampak ketakutan.. akhirnyer dia nak keluar... saya guna teknik tarik kedalam botol... dan hantar ker SM..

Selepas jer rawatan, ada perkara yang menakjubkan yang dapat dilihat termasuk pengunjung2 si suami boleh berjalan seperti orang tak sakit... isteri pula tangan yg selami ni tak boleh diangkat... dah jadi boleh.. saya terharu pulak melihat mereka amat bersyukur... sujud syukur suaminyer..

Semua yang berlaku atas izin Allah... Uts Amli memainkan peranan sebagai penyampai sedikit tazkirah kepada mereka berkesempatan untuk mendengar..

BarakaAllahu Fik

Tiada ulasan:

Catat Ulasan