Rakan Taulan...

Rahmat Allah.

Dari Jabir r.a katanya, dia mendengar Rasulullah s.a.w bersabda : “Bukan amal seseorang yang memasukkannya ke syurga atau melepaskannya dari neraka, termasuk juga aku, tetapi ialah semata-mata rahmat Allah S.W.T belaka”. (Muslim)

Khamis, 13 Oktober 2011

DI PUSAT RAWATAN : ..saya datang ni untuk rawatan anak saya....

hiasan



Alhamdulillah bersukur saya ke hadrat Allah Ta'ala kerana dengan limpah kurnianya dapat saya merencana untuk berkongsi bersama satu pengalaman merawat seorang budak lelaki yang kurang dari 1 tahun. Kejadian ini juga adalah satu peristiwa yang tidak dapat dilupakan terutama ahli keluarganya, kerana kesembuhan itu berlaku setelah 10 minit dirawat.

Pada Khamis jam 6.15pm, satu keluarga telah berkunjung ke Pusat Rawatan untuk mendapatkan rawatan anaknya kerana kaki disebelah kanan seperti tidak berfungsi. Sebelum rawatan bapa pesakit itu menceritakan bagaimana kepayahan untuk merangkak. Setelah dilihat semasa budak itu merangkak ternyata kaki sebelah kanannya menegak dan tidak boleh dibengkokkan. Budak itu terpaksa menyeret kakinya jika hendak merangkak.

Melalui rawatan, saya hanya beritahu kepada keluarga berkenaan bahawa kebiasaan gangguan kepada budak kecil adalah disebabkan gangguan dari dalam badan ibunya. Mereka seperti tidak percaya, dan terperanjat, lalu saya memanggil ibunya dan terus RUQYAH seperti biasa. Baru memulakan bacaan badan ibu kepada budak itu mengigil dan terus menanggis.

TEKNIK MENGAMBIL BARANG SIHIR
Tanpa membuang masa saya terus berdialog dengan jin yang ada dalam badan ibunya. "Adakah kamu yang menyebabkan anaknya tidak boleh berjalan?.. Adakah kamu berkerja dengan tukang sihir?.. Adakah kamu Islam..? dalam pada itu badan pesakit itu terus mengeletar tanpa boleh dikawal.. saya teruskan teknik mengambil barang sihir dengan menggunakan tangan kanan beliau.. dan selepas diambil dikaki budak itu, saya mengarahkan suaminya untuk meletakkan anak kecil itu supaya merangkak, kejadian ini amat terharu kerana sesuatu perkara yang pelik tapi benar telah berlaku dan disaksikan pengunjung yang berada disitu.

Alhamdulillah sujud syukur oleh ayah kepada anak kecil itu dan saya terus merawat ibunya yang menjadi mangsa tempat tinggal jin sihir.


Dengan izin Allah urusan rawatan untuk anak kecil itu dipermudahkan dan ibunya sendiri hanya tinggal jin saka , manakala jin sihir telah keluar dan ada yang disembelih. Rawatan itu akan dilanjutkan pada hari lain.

Biiznillah...

1 ulasan:

  1. ALHAMDULILLAH, banyak kene belajar dgn syeh faizal n syeh amli nie ...

    BalasPadam