Rakan Taulan...

Rahmat Allah.

Dari Jabir r.a katanya, dia mendengar Rasulullah s.a.w bersabda : “Bukan amal seseorang yang memasukkannya ke syurga atau melepaskannya dari neraka, termasuk juga aku, tetapi ialah semata-mata rahmat Allah S.W.T belaka”. (Muslim)

Rabu, 29 September 2010

Teknik Ancaman guna serban makrifatkan ular berbisa.. berkesan?? terutama jumpa kes jin ganas dan terlalu sombong

Assalamualaikum...


Rawatan kali adalah berkaitan dengan saka. Selepas saja pesakit mengisi borang atau biodata peribadi, saya terus memanggil dia masuk kedalam bilik rawatan, bersama mahramnyer.

Seperti biasa kaedah pertama rawatan saya gunakan Teknik Ikrar Racun, Selepas saja ikrar kemudian pesakit diminta minum air yang disediakan saya suruh tarik nafas panjang kemudian hembus perlahan lahan. Saya hanya senyum melihat dia, dalam hati saya pesakit ni memang kritikal, tak tahulah dari mana ilham tu tp saya hanya berpacak terus pada Allah. Sebenarnya tak sempat Ruqyah pun pesakit dah pun kerasukan.. hanya saya berkata, " Wahai jin yang berada dalam tubuh manusia jika kau tak nak panas atau terseksa dengan racun yang aku sediakan, keluar! keluar!... kemudian pesakit mengilai seperti pontianak..( macam dalam TV tu lah ).

Jin ini berlagak konon dia hebatlah kerana dia mengilai, buat muka bengis, menengking, tunjukkan gigi, tunjukan tangan seperti nak bergaduh... dalam pada itu ayat penggerak digunakan untuk makrifatkan supaya serban jadi ular yg paling bisa, tasbih pula jadi kala jengking, selepas bacaan itu saya terus campakkan kepada pesakit...  dia terus terperanjat dan seperti orang ketakutan (mengigil), Menjerit jerit minta tolong, "Tolong ambil ular ni, (sambil meraung) jauhkan aku kala jengking ni.." ...wallahualam, hanya Allah yang mengetahui segalanya..

Nampak jin ini sedang ketakutan lalu saya teruskan guna ayat penunduk diulang beberapa kali terus menanggis.. saya baca lagi dengan surah As Sofaat dan Al Hasyr, tidak boleh duduk diam. Akhirnya dapatlah saya berdialog dengan tenang... Rupa rupanya jin yang ada dalam tubuh pesakit ini, suka loyar buruk, asik buat lawak jer... saya tak bagi dia buat lawak kerana yang menyaksikan dan ingin belajar rawatan masa tu asyik nak ketawa jer....

Jin ini datang dari keturunan ayahnya...  dalam tubuh pesakit ada 3 ekor, 1 berumur 500 tahun, 2 berumur 180 tahun, 3 berumur 19 tahun.. Mereka sekeluarga.Hampir sejam dok melayan kerenah dia akhirnya saya terpaksa guna Teknik Tarik kedalam botol.

Jin 1 dan 2 dapat dikeluarkan dengan mudah, kemudian hantar ker Serambi Madinah, semasa nak tarik keluar yang terakhir sekali dia banyak berlakon, biasanyer dia nak kita kesiankan dia... tp semua tu adalah pembohongan jin... sebenarnya saya tak percaya satu pun cakapnyer melainkan kata kata ini "Aduh sakitnya"... insyallah betul...

Jin ke 3 ni nampak degil, kekadang aik nak borak jer... jadi bagi Teknik Ancaman digunakan.. dia tetap masih berdegil... Akhir sekali saya terpaksa sembelih oleh kerana dia pernah berjanji dan bersumpah dengan  nama Allah supaya dia keluar dari tubuh pesakit ini, tetapi dia masih berdegil... selepas saja Teknik sembelih dijalankan pesakit sedar sendiri... seperti terpingga pingga..

Allah yang menentukan segala galanya.... dan semua yang berlaku atas izinNya..

1 ulasan: