Rakan Taulan...

Rahmat Allah.

Dari Jabir r.a katanya, dia mendengar Rasulullah s.a.w bersabda : “Bukan amal seseorang yang memasukkannya ke syurga atau melepaskannya dari neraka, termasuk juga aku, tetapi ialah semata-mata rahmat Allah S.W.T belaka”. (Muslim)

Jumaat, 11 Mac 2011

salah satu simptom SIHIR PEMISAH...

Pusat Rawatan Akrine Segamat dikunjungi sepasang suami isteri...
gambar hiasan

"Akak bawa suami ni.. dia dah 6 bulan sakit.. tengok lah dah kurus kering dah... kenapa yer Ustaz?"... kata si isteri untuk suaminya supaya dirawat... "Akak isi borang ni dulu... lepas tu saya akan rawat dia... insyallah yer" balas saya..

Melihat keadaan suaminyer seperti orang tak normal.. maksud saya kepala dan badan ok.. tp tak kena pada tangan dan kaki kerana tinggal tulang jer.. paling teruk suaminya mati pucuk...."Ya Allah apa dah jadi pada orang ni." kata hati saya.. Selalunyer saya suka scan melihat pada borang yang diisi... itu cara saya lah sebab simptom gangguan sihir mempunyai alamat mimpi yang sama (pengalaman)... melihat keadaan isterinya seperti tiada sakit apa, sihat tubuh badan, makan minum takde masalah, buat kerja pun ok... Mereka ni orang berniaga kedai makan... tapi ada masalah tersembunyi yang kita tak tahu...

Saya melihat borang mereka... suaminyer tiada simptom pun cuma si isteri tadi selalu mimpi banjir, lemas dalam air, mimpi banyak ular, mimpi hutan dan semak samun... dan banyak lebam lebam pada bahagian peha dan tangan... insyallah kat situ jer kita dapat mengetahui apakah sakit mereka...(pengalaman)..

Sesi RUQYAH....
Saya panggil kedua duanya untuk diruqyah... tp alasan isterinya "eh! saya tak sakit Ustaz..." , "takperlah akak duduk sahaja kat situ dan dengar jer apa yang saya baca... ayat quran jer".. jawab saya, Saya terus bagi air rawatan dan mereka minum... pada masa tu si isteri terasa sesak nafas.. dan pening kepala... "Ustaz.. saya nak muntah lah..." masa yang sama pembantu saya sudah sediakan beg plastik... tapi tak muntah pun.. sajer jer tu... seperti biasa saya baca ayat pembuka "ya ayuhan nafsul mutma'innah.. ( akhir ayat ) tiba jer ayat albaqarah 102 tiba2 si isteri mengamuk.. jadi kecoh kejap... agaknya jin ajak berlawan kot... yelah saya ni berserah pada Allah, hanya baca je masa tu...

Jin Mengamuk

bacaan ayat ayat sihir saya ulang sehingga 3x.. semakinlah dia mengamuk.. tp kali ni saya dipukul.. sebenarnya taknak lah bersikap ganas sebab penat merawat yang kena jenis ni... "Ya Allah bantu lah hamba mu ini"... tanpa berlengah lagi saya bacakan surah Al Ikhlas dan hembus di tapak tangan yang pertama saya lontarkan dibahgian kepala yang dua lagi saya baling ke arah perut... akak yang terasuk tadi muntah... "MasyAllah, Allah Maha Besar".... dia rebah dan tersandar pada dinding.. nafasnya termengah mengah.. namun saya teruskan bacaan As Soffat 1-10, Ar Rahman, Al Hasyr 21 - 24, Al Jin 1 -9 dan 3 Qul... pada masa tu dia tutup telinga jer... saya teruskan teknik setelah berdialog jin itu dihantar oleh tukang sihir...

Teknik Mengambil Barang Sihir..
Dakwah adalah perkara paling penting dalam rawatan, setelah mengislamkan jin sihir tadi, menyuruh jin mengambil barang sihir menggunakan tangan pesakit, jadi nampaklah tangan si isteri akan bergerak dengan sendirinya...si isteri akan menghabiskan barang sihir dulu.... kemudia saya memanggil suaminya duduk dihadapan isterinya... tangan si isteri tadi akan mengambil barang sihir pada bahagian2 tertentu dan yang paling dasyat di tempat alat sulit suaminya....

Mengeluarkan jin dalam badan...
Lebih kurang 2 jam saya merawat, jin tu kata barang sihir dah habis dia ambil.. namun saya dakwah supaya tidak mengikut telunjuk tukang sihir... Allah ciptakan dunia ni sungguh luas, bukan tempat tinggal kamu dalam badan manusia... akur jin tu tadi... sebenarnya bukan seekor tapi 3... apabila proses ikrar jin tadi selesai saya mengazankan pesakit tadi untuk membantu mengeluarkan jin tersebut...

Tidak ada niat apa pun untuk menceritakan hal ini... melainkan hanya berkongsi pengalaman dalam rawatan, bagi saya dalam kaedah rawatan sekiranya kita dapat puncanya... salah satu cara ianya akan memudahkan rawatan.. INSYALLAH.. bertawakal penuh pada Allah dan mesti ada kesungguhan untuk merawat pesakit...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan